Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Photos Passion
Photos Passion
Derniers commentaires
13 février 2008

In pa instituteur

Si m'pa àrout stî plombi,

I m'arout putète parlè

Ene miyète dès robinets...

S'il arout stî djardini

I m'arout putète parlè

Des fleurs éyèt co dès frwits...

D'il arout stî dintisse,

I m'arout putète parlè

Dè r'laver mes dints sans prinde l'ér trisse...

Way, mès mi, m^poupa, il è st instituteur

Et dj'vos assure què, telcoup, c'è st in maleur!

Toute èl d'journée, fôt bén lire, bén scrire, sawo l'eure...

On djouwe a côtes

C'est mi qui dwot conter lès pwoints!

On drouve ène nouvèle bwesse,

C'est mi qui dwot lire c'qui n'a dins lès quate cwins!

Way, mès djins, dè vos assure, avou in poupa instituteur,

Telcoup, c'est vrémint in grand maleur!

Chrysline avec la complicité de Muriel Cordier

classe

Publicité
Commentaires
M
ha je reverais de prendre une telle photo
Publicité